مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-28سياسي

آغاز واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری تهران/ایجاد دهکده سلامت در پایتخت


طرح واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری تهران با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولین شهری در قالب بیست و دومین شنبه امید و افتخار آغاز شد.

- طرح واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری تهران با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولین شهری در قالب بیست و دومین شنبه امید و افتخار آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در مراسم آغاز طرح واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری تهران در قالب بیست و دومین شنبه افتخار و امید، گفت: در این شنبه نیز جنبه های امید و افتخار را دنبال می کنیم و اگر به من بگویند در این هفته ها کدامیک از همه قشنگتر بوده قطعا این هفته را اعلام خواهم کرد که مستقیما در خدمت خدوم ترین و زحمت کش ترین بخش جامعه که در جهت نظافت و تمیزی شهر اقدام می کنند، هستیم.

وی افزود: در این هفته در راستای سلامت این عزیزان گام برداشته ایم و در تحقق این مهم باید از وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی و شرکت شهر سالم تشکر ویژه ای داشته باشم.

شرکت شهر سالم سه دهه با تلاش و کوشش خود هدف سلامت کارمندان شهرداری را پیگیری کرده تا نیروهای شهرداری با ارتقاء سلامت، خدمات بهتری را به شهر و شهروندان ارائه کند.

گروهی که سلامت خود را برای سلامت دیگران به خطر می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری تهران/ایجاد دهکده سلامت در پایتخت

آغاز واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری تهران/ایجاد دهکده سلامت در پایتخت