مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-28اجتماعي

برگزاری رویداد بزرگ ورزش دانش آموزی در هرمزگان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیش از 2 هزار دانش آموز و عوامل اجرایی برای برگزاری رویداد بزرگ ورزش دانش آموزی میهمان هرمزگان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: اگر امروزه اعتمادی نسبت به استان هرمزگان وجود دارد که مسابقات بزرگ دانش آموزی را کشور را به استان محول می کنند نشانگر کارکرد بسیار خوب افراد و مسئولان گذشته است.

  وی افزود: قریب به دو هزار دانش آموز، سرپرست، مربی، ناظر، داور و عوامل اجرایی به مدت 15 روز مهمان استان هرمزگان می باشند که میزبانی کم نظیری تا کنون برای ورزش دانش آموزی استان بوده است که این بیانگر اعتماد وزارت آموزش و پرورش به توانمندی های استان است.

به گفته فولادی، در دو رشته دو و میدانی و فوتسال که به میزبانی هرمزگان برگزار خواهد شد، قریب به 720 دانش آموز پسر و همچنین 780 دانش آموز دختر حضور خواهند داشت.

  دبیر مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در هرمزگان به اهداف میزبانی مسابقات اشاره داشت و تصریح کرد: بعد از پایان مسابقات، دانش آموزان سراسر کشور با تجربه های شیرین و زیبایی که کسب می کنند به عنوان سفیر استان، معرف توانمندی ها و ظرفیت مناسب استان ما خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد بزرگ ورزش دانش آموزی در هرمزگان

برگزاری رویداد بزرگ ورزش دانش آموزی در هرمزگان