مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-28حوادث

قاتلان طلافروش ارومیه ای دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان طلا فروش ارومیه ای با اشراف اطلاعاتی و عملیات مقتدرانه پلیس آگاهی استان در تهران، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انتظامی آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری در این زمینه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل و پیدا شدن جسد سوخته شده از یک دستگاه خودروی دنا در مسیر جاده سلماس – ارومیه رسیدگی به آن در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی ادامه: از همان لحظات اولیه تیم کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم؛ اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت قاتلان در کمترین زمان ممکن شناسایی و مشخص شد به تهران متواری شده اند که طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه با هماهنگی قضایی در تهران دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه متهمان انگیزه ارتکابی را سرقت از مقتول عنوان کردند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

سرهنگ شکری با تاکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان طلافروش ارومیه ای دستگیر شدند

قاتلان طلافروش ارومیه ای دستگیر شدند