مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-28سياسي

انتصاب جدید در مرکز راهبری ستادهای ویژه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی حکمی سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان را منصوب کرد.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی حکمی "سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان" را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری طی حکمی رضا سلطانعلی زاده را به عنوان سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.

در حکم دهقانی خطاب به سلطانعلی زاده آمده است: عطف به ارتقاء ساختار سازمانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان منصوب می کنم.

با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور ماموریت های ویژه ای برای جنابعالی در نظر گرفته می شود.

راهبری ستادهای توسعه اقتصاد بخشی برای ایفای نقش حداکثری در توسعه اقتصاد دانش بنیان تشکیل کنسرسیوم های تخصصی جهت حل نیازهای گلوگاهی، ارزبر و استراتژیک کشور توسعه همکاری های اقتصاد محور با دستگاه های دولتی با نگاه بلندمدت به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب جدید در مرکز راهبری ستادهای ویژه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری

انتصاب جدید در مرکز راهبری ستادهای ویژه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری