مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:412023-01-28سياسي

ضرورت مدیریت رسانه در بحران /تلاش برای تربیت امدادگران خبرنگار


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بر مدیریت رسانه در بحران و تربیت امدادگر خبرنگار برای ارائه خدمات مناسب در زمان وقوع بحران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی کاوسی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بر مدیریت رسانه در بحران و تلاش خانه هلال فرهنگ و رسانه برای تربیت امدادگران خبرنگار تاکید کرد و افزود: حضور شما در هلال احمر نشانگر مردمی بودن آن است.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر تسهیل گر است، بیان کرد: برای من افتخار است که در خدمت فعالان رسانه و خبرنگاران خراسان جنوبی باشم و بحران ها باید به خوبی مدیریت شوند تا تحمل مشکلات برای مردم راحت تر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: خانه هلال فرهنگ و رسانه به این موضوع کمک زیادی خواهد کرد تا همه بتوانیم در کنار هم به جامعه هدف خدمات مورد نیاز را ارائه کنیم.

کاوسی تصریح کرد: اینکه در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به هلال احمر پول داده می شود به این دلیل است که به افرادی که تحت پوشش امداد و بهزیستی نیستند، در مواقع نیاز هلال احمر خدمات ارائه کند.

به گفته وی، در هلال احمر با شناسایی افرادی که صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می دارند، کمک های لازم ارائه می شود که نیاز به انجام فرایندی خاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت رسانه در بحران /تلاش برای تربیت امدادگران خبرنگار

ضرورت مدیریت رسانه در بحران /تلاش برای تربیت امدادگران خبرنگار