مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-28اقتصادي

غفلت از مدل سازی اطلاعات ساختمان در استان مرکزی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی مدل سازی اطلاعات ساختمان را از جمله اقداماتی دانست که باید در سطح استان مرکزی اجرا شود و گفت: به نظر می رسد این مهم مغفول مانده است.

- نوربخش عسگری در سمینار آموزشی بتن های پرمقاومت، توانمند و بازیافتی که در سالن سلمان ساوجی ساوه با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مهندسین عمران و فعالان صنعت بتن برگزار شد، اظهار کرد: دانش محوری و برنامه محوری رویکرد شورای فنی و کارگروه های ذیل استان است و تاکید بر آموزش و بروزرسانی اطلاعات متخصصین، سیاستی است که با نگاه برون سپاری دنبال می کنیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین مدیریت استان با انجمن پیمانکاران برای توسعه رویکرد آموزشی گفت: بر این اساس، سلسله سمینارهای آموزشی در اراک به عنوان مرکز استان برگزار شده و برای برگزاری آنها در سایر شهرهای استان نظیر ساوه و زرندیه هدفگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه درگیری های روزانه فرصت مطالعه و بهره گیری از دانش روز دنیا را محدود کرده است، اظهار کرد: اجرای پروژه عمرانی با هزینه کمتر، کیفیت بالا و طول عمر بیشتر موضوع مهمی است که باید متخصصین در این حوزه به دنبال انجام آن باشند تا در سایه نظارت و دانش فنی، مردم بتوانند از ثمرات آن برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از مدل سازی اطلاعات ساختمان در استان مرکزی

غفلت از مدل سازی اطلاعات ساختمان در استان مرکزی