مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-28اجتماعي

فضاهای آموزشی جدید در آبیک احداث می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از احداث فضاهای آموزشی جدید در این شهرستان با همکاری و مساعدت خیرین و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان خبر داد.

- عبدالله ملک پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به تخریبی بودن دو مدرسه اندیشه و زهره بنیانیان در محله مهدیه شهر آبیک و قدمت بیش از 40 سال این دو باب مدرسه اظهار کرد: به تازگی تخریب این دو مدرسه آغاز و مقرر شده مدرسه ابتدایی 9 کلاسه در دو طبقه در این مکان احداث شود.

وی افزود: طراحی این فضای آموزشی و نقشه های آن آماده شده که به کمک خیّر و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین مقرر شده احداث شود که نیاز مبرم دانش آموزان منطقه مهدیه است.

در حال حاضر دانش آموزان این مدارس تخریبی به مدارس شهید خورانی و جامی منتقل شده اند که اولیا هم همکاری خوبی دراین زمینه داشته اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: پروژه آموزشی شهرک فردوس بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که محوطه سازی، حیاط و نصب سیستم گرمایشی آن باقی مانده که باید توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین تکمیل شود تا بتوانیم تابستان سال آینده این فضای آموزشی را تحویل بگیریم.

ملک پور با اشاره به تحویل زمین از سوی یکی از خیّران برای ساخت مدرسه در روستای یزبر بخش بشاریات و ساخت آن توسط بنیاد برکت اضافه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای آموزشی جدید در آبیک احداث می شود

فضاهای آموزشی جدید در آبیک احداث می شود