مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 01:252023-01-27سياسي

نماینده ولی فقیه در سمنان: چقدر به ممیزی کتاب های الکترونیک توجه می شود؟


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امروز با عرضه گسترده کتاب های الکترونیک، باید دید که چقدر ممیزی آنها مورد توجه قرار می گیرد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به جایگاه والای کتاب و کتابخانه در جامعه، به لزوم توجه بزرگان و عالمان دینی به این موضوع اشاره کرد و گفت: ما طلبه ها یک توفیق اجباری برای استفاده از کتاب داشته و از این جهت با کتاب انس داریم.

وی تصریح کرد: در روایت شریفی از امام علی (ع) آمده که اَلْکُتُبُ بَساتینُ الْعُلَماءِ ؛ یعنی بوستان علما، کتابخانه های آنها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: مقام معظم رهبری نیز تأکید ویژه ای بر مطالعه داشته اند و بر مطالعه طیف گسترده ای از کتاب ها اهتمام دارند.

مطیعی بیان کرد: ایشان همواره تأکید داشته اند که کتاب باید در سبد مصرفی خانواده ها قرار گیرد؛ اما متأسفانه هنوز این امر محقق نشده است که البته گرانی کتاب و کاغذ در آن بسیار مؤثر بوده است.

وی افزود: مشغله های دیگری مانند فضای مجازی نیز افراد را از کتاب دور کرده است؛ البته فضای مجازی با گستردگی خود، اطلاعات مختلفی در اختیار انسان قرار می دهد، اما به جنبه های تفکری و علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سمنان: چقدر به ممیزی کتاب های الکترونیک توجه می شود؟

نماینده ولی فقیه در سمنان: چقدر به ممیزی کتاب های الکترونیک توجه می شود؟