مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-27فرهنگي

فیلم کارگردان کرمانشاهی به بخش مسابقه جشنواره رسام راه یافت


فیلم داستانی«مثل پدر» به کارگردانی کامران رضایی و تهیه کنندگی حوزه هنری کرمانشاه به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی دفاع مقدس رسام راه یافت.

- کرمانشاه- فیلم داستانی مثل پدر به کارگردانی کامران رضایی و تهیه کنندگی حوزه هنری کرمانشاه به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی دفاع مقدس رسام راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیلم داستانی مثل پدر به کارگردانی کامران رضایی کارگردان کرمانشاهی به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی دفاع مقدس رسام راه یافت.

فیلمنامه این فیلم توسط روژین رضایی به نگارش در آمده، تصویربرداری را اصغر لایی و صدابرداری آن را کوروش بشکوه به عهده داشته و همچنین صدرا عباسی به عنوان بازیگر در این فیلم داستانی به تهیه کنندگی حوزه هنری کرمانشاه ایفای نقش کرده است.

گفتنی است، بیش از هزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم رسام با محوریت دفاع مقدس از ایران و سایر کشورها ارسال شده و مراسم اختتامیه جشنواره 30 بهمن ماه جاری در استان خوزستان برگزار می شود.

هیات داوران چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رسام متشکل از انسیه شاه حسینی، علی اکبر باماشاد، محمد رضا شرف الدین، محمد رضا معصوم زادگان و مهدی عظیمی میر آبادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کارگردان کرمانشاهی به بخش مسابقه جشنواره رسام راه یافت

فیلم کارگردان کرمانشاهی به بخش مسابقه جشنواره رسام راه یافت