مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 22:152023-01-27اقتصادي

کاهش 18 درصدی بارندگی در گلستان/ ذخیره آبخوان های گلستان 75 درصد آمار بلندمدت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان از کاهش 25 درصدی ذخیره آب خوان های استان نسبت به دوره بلندمدت خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان از کاهش 25 درصدی ذخیره آب خوان های استان نسبت به دوره بلندمدت خبر داد.

سید محسن حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش های نسبی هفته ها و روزهای گذشته، اظهار کرد: هر چند در این یک ماهه نسبتا وضعیت بهتری را تجربه کردیم اما همچنان نسبت به الگوهای موجود در سالهای گذشته با کاهش باران رو به رو هستیم.

وی با بیان اینکه از اول مهر 1401 لغایت 30 دی 1401 در استان گلستان بر مبنای ایستگاه های شرکت آب منطقه ای مقدار بارندگی تجمعی متوسط در استان 140 میلیمتر بوده است، افزود: این آمار نسبت به آمار بلند مدت که 172 میلی متر است، 18 درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان در تشریح مقدار افزایش و کاهش بارش در هر حوضه آبریز، خاطرنشان کرد: در حوضه آبریز گرگانرود شاهد کاهش 18 درصدی و در حوضه آبریز اترک سفلس کاهش 32 درصدی را نسبت به آمار بلند مدت مشاهده می کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه حوضه آبریز قره سو در این مدت با افزایش پنج درصدی نسبت به آمار بلند مدت روبه رو بوده است، ادامه داد: کاهش 15 درصدی در حوضه آبریز نکارود علیا و افزایش 32 درصدی در حوضه آبریز خلیج گرگان آمارهای مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 18 درصدی بارندگی در گلستان/ ذخیره آبخوان های گلستان 75 درصد آمار بلندمدت

کاهش 18 درصدی بارندگی در گلستان/ ذخیره آبخوان های گلستان 75 درصد آمار بلندمدت