مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 17:052023-01-27ورزشي

فاضلی: بهترین خط دفاعی لیگ را داریم


دستیار مهدی رحمتی از شاگردانش در تیم آلومینیوم اراک به خاطر عملکرد خوبشان در فاز دفاعی تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در غیاب مهدی رحمتی در کنار زمین، آلومینیوم توانست با برتری 3 بر یک صنعت نفت آبادان را در ورزشگاه امام خمینی اراک شکست دهد.

با توجه به محرومیت رحمتی در این دیدار، وحید فاضلی، دستیار این مربی در نشست خبری گفت: ابتدا از بازیکنان تیم آلومینیوم تشکر می کنم چرا که با پنج گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داریم و سه گل خورده که در سه هفته اخیر بر اثر اشتباهات داوری را به عنوان گل خورده حساب نمی کنیم.

وی افزود: امروز خوشبختانه در حضور هواداران سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم و در مجموع اشراف کامل بر روی تیم صنعت نفت داشتیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

مربی آلومینیوم اراک گفت:خوشبختانه بازیکنان ما به این نتیجه رسیده اند که می توانند جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنند و با تمرکز بالایی در این بازی به میدان رفتند.

فاضلی در خصوص نقل وانتقالات تیم آلومینیوم در نیم فصل گفت: بودجه تیم ما در نیم فصل از تیم های انتهای جدولی هم کمتر بود اما چون بهترین های لیگ را در اختیار داشتیم، چند نفر هم به تیم اضافه کردیم و در مجموع بازیکنان خوبی در تیم ما حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلی: بهترین خط دفاعی لیگ را داریم

فاضلی: بهترین خط دفاعی لیگ را داریم