مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-27سياسي

توهین به مقدسات نشان داد دشمن دیگر چیزی در چنته ندارد


توهین و بی احترامی به قرآن کریم و مقدسات محکوم است و انجام این حرکت از سوی دشمن نشان می دهد دشمن دیگر چیزی در چنته ندارد.

- قزوین- امام جمعه موقت قزوین گفت: توهین و بی احترامی به قرآن کریم و مقدسات محکوم است و انجام این حرکت از سوی دشمن نشان می دهد دشمن دیگر چیزی در چنته ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا تقدیس می کنیم و آن را با اهل بیت مقایسه و تطبیق می دهیم، افزود: اولین قیاس و تقدیس را خود اهل بیت انجام می دهند و امیرالمومنین (ه) در نهج البلاغه می فرماید مثل مالک به من مثل من به پیغمبر (ص) است و خود حضرت قیاس را انجام می دهند.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: امروز به مدد پیشرفت و فضای مجازی همه روایات در دسترس مردم است وخیلی از افراد تنها بر اساس برداشت خود دچار اجتهاد شخصی در مورد دین و احادیث می شود و این اشتباه است.

وی عنوان کرد: امام هادی (ع) در قبال زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در ری، ثواب آن را زیارت حضرت سیدالشهداء یکسان می داند و این نشان می دهد خود اهل بیت و ائمه اطهار نیز دیگران را با خود مقایسه و تطبیق می دادند.

حجت الاسلام خضری اضافه کرد: در ولایت تکوینی و شخصیت نورانی امام (ره) نمی توان او را با اهل بیت (س) مقایسه کرد اما در ولایت تشریحی و جایگاه حکمرانی قیاس صورت اشکال ندارد و حتی اهل بیت (س) خود نیز دیگران را با خود مقایسه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به مقدسات نشان داد دشمن دیگر چیزی در چنته ندارد

توهین به مقدسات نشان داد دشمن دیگر چیزی در چنته ندارد