مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-27سياسي

استاد «حمید حسام» از افتخارات ملی است


استاد حسام از افتخارات ملی ایران هستند، کارهای فاخری به نگارش در آوردند، شخصیت های بزرگی را نیز برابر چشمان مشتاق مردم عاشق ایثار و شهادت روایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اسماعیلی ظهر جمعه در آیین نکوداشت چهره ماندگار انقلاب استاد حسام که در همدان برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب، بیان کرد: در ایامی که رحمت الهی مجلس امروز را مزین کرده است، در بزرگداشت یکی از شخصیت های بزرگ فرهنگی کشورمان و دارالمومنین همدان هستم و بابت این موضوع خدای بزرگ را شاکرم که توفیق حضور در این محفل رو عنایت کرده است.

وی در ادامه، یاد و خاطر شهدای پر فضیلت انقلاب اسلامی را در آستانه دهه مبارک فجر و شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت، شهدای راه امنیت، شهدای راه دستاوردهای علمی و تمامی شهدای والامقام سپاه انصارالحسین (ع) را گرامی داشت و افزود: استاد حسام از افتخارات ملی ایران هستند، کارهای فاخری به نگارش در آوردند، شخصیت های بزرگی را نیز برابر چشمان مشتاق مردم عاشق ایثار و شهادت روایت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کار بزرگی را استاد حسام انجام دادند؛ نکته ای که آقای مومنی نقل کردند از رهبر انقلاب که می فرمایند در گوشه گوشه کشور عزیزمان هستند فرزانگانی یادگاران دفاع مقدس که حمید حسامی نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد «حمید حسام» از افتخارات ملی است

استاد «حمید حسام» از افتخارات ملی است