مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-27سياسي

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روستاهای آرو ، شام برکان ، سرتیره ، نازمکان ، رودبال ، اسپر و مارین در سفرهای یکروزه خود به منطقه گرمسیری گچساران بازدید کردند که در این روستاها مشکلات مردم بیان و مصوباتی برای رفع آنها انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسئولان خدمت صادقانه و جهادی به مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده حوزه بویراحمد گرمسیری گچساران رفع مشکلات روستاها ، اینترنت و انتن دهی تلفن همراه ، آب کشاورزی و آشامیدنی از مهمترین مشکلات مطرح شده روستایان این مناطق بود.

سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در جمع مردم دیل گفت: مسئولان با جدیت در پی رفع مشکلات روستاهای محروم این شهرستان باشند و در حال حاضر تأمین آب شرب، کشاورزی و بهسازی راهها مهم ترین نیاز جدی روستاییان است.

وی تصریح کرد: بیش از 530 میلیارد ریال اعتبار برای تونل دیل در سال گذشته در نظر گرفته شد که به دلیل رفع مشکل این طرح عمرانی این میزان اعتبار جادی دیگر هزینه شد.

حسینی پور اضافه کرد: ساخت تونل 2 هزار و 500 متری دیل به عنوان یکی از طرح های بزرگ توسعه زیرساخت های جاده ای شهرستان گچساران بیشتر از 2 سال است که متوقف شده و تاکنون عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟