مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-27اجتماعي

اجرای محدودیت در صورت ترافیک سنگین/ لغو یک طرفه شدن کندوان


درحال حاضر پایان هفته ترافیکی آرامی را شاهد هستیم و در صورت افزایش ترافیک محور کندوان یک طرفه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان تاب امروز درباره وضعیت جاده ها و اجرای محدودیت های ترافیکی پایان هفته اظهار کرد: در حال حاضر شاهد پایان هفته ترافیکی آرامی در جاده های شمال هستیم.

وی افزود: معمولا پایان هفته ها شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم که در این زمینه اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال در دستور کار پلیس قرار دارد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

جهان تاب تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود ولی این محدودیت هنوز اجرا نشده و درصورت ترافیک سنگین در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

وی به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد همه کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از تا ساعت 24 روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت در صورت ترافیک سنگین/ لغو یک طرفه شدن کندوان

اجرای محدودیت در صورت ترافیک سنگین/ لغو یک طرفه شدن کندوان