مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:312023-01-27اقتصادي

توسعه اراضی صنعتی بر اساس نیاز استان ها با حفظ اراضی کشاورزی


در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با رییس سازمان امور اراضی کشور، بر توسعه اراضی صنعتی بر اساس نیاز استان ها با حفظ اراضی کشاورزی قابل استفاده در چارچوب مشخص تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی با نگاه زیست محیطی و توجه به آمایش سرزمینی، حمایت از حفظ اراضی قابل استفاده کشاورزی در توسعه بخش صنعت، اجرای تفاهم نامه های منعقد شده میان طرفین و تسریع در فرآیند انتقال سند مالکیت زمین های تخصیص یافته برای راه اندازی شهرک صنعتی شهید سلیمانی بهشهر، از مهمترین مواردی بود که در این جلسه برای ارتقای همکاری ها مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه، گفت: توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی با نگاه زیست محیطی و توجه به آمایش سرزمینی در راستای ایجاد توازن صنعتی در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران است.

رسولیان، افزود: در برخی از نقاط کشور متقاضی احداث واحد صنعتی زیاد است اما به اندازه کافی زمین صنعتی وجود ندارد که در این حوزه به همکاری دستگاه هایی از جمله سازمان امور اراضی کشور نیاز داریم.

وی، اضافه کرد: توسعه صنعتی در مناطق محروم و کمتر برخوردار و مناطقی که پتانسیل های صنعتی دارند، اما به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اراضی صنعتی بر اساس نیاز استان ها با حفظ اراضی کشاورزی

توسعه اراضی صنعتی بر اساس نیاز استان ها با حفظ اراضی کشاورزی