مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-27سياسي

سهم حسام از چشمان رزمندگان دفاع مقدس ستودنی است


حمید حسام افتخار استان و کشور است و سهم حسام از چشمان رزمندگان دفاع مقدس ستودنی است.

- ایسنا/همدان یک نویسنده همدانی گفت: "حمید حسام" افتخار استان و کشور است و سهم "حسام" از چشمان رزمندگان دفاع مقدس ستودنی است.

محمد صیفی کار جمعه 7 بهمن ماه در آیین نکوداشت حمید حسام ؛ چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: ایشان بسیار قدرشناس است و از شهیدانی تعریف کرده که در کنار آنها نفس کشیده و این موضوع برای ما قابل تعلیم است.

وی با اشاره به اینکه سهم سردار حسام در شناساندن شهیدان بسیار زیاد است، بیان کرد: هر اتفاق فرهنگی و هنری در استان افتاده ردپای حمید حسام در آن دیده می شود.

صیفی کار ادامه داد: تشکیل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان همدان پس از پنج استان مرزی و باغ موزه دفاع مقدس که خون دل ها در پس تشکیل آن بوده با نقش هنرمندانه حمید حسام راه اندازی شد.

این فعال حوزه دفاع مقدس عنوان کرد: سردار حسام در تاریخ نویسی و تدوین روایت انصار که چهار جلد آن چاپ و یک جلد نیز در آستانه انتشار است نقش پر رنگی دارد و شهید همدانی انسانی فرهیخته بود که حسام را کشف کرد.

وی با اشاره به اینکه حسام آیه های این زمان یعنی حکایت شهدا را نوشته است و در جهاد تبیین ید طولانی دارد، افزود: رگه های قوی از عرفان عملی در آثار اوست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم حسام از چشمان رزمندگان دفاع مقدس ستودنی است

سهم حسام از چشمان رزمندگان دفاع مقدس ستودنی است