مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-27سياسي

تلاش غرب ومزدوران وابسته برای تطهیر رژیم طاغوت محکوم به شکست است


تلاش غرب ومزدوران وابسته برای تطهیر رژیم طاغوت محکوم به شکست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر ضمن برشمردن تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها گفت: اصل اسلامیت و جمهوریت دو رکن اساسی و از مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است، که باید در تمام ایام به ویژه دهه مبارک فجر تبیین شود.

وی خواستار بیش از پیش تبیین اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه شد و گفت: در شرایطی به سر می بریم که تلاش های زیادی برای تطهیر رژیم طاغوتی انجام می شود، اما با مقایسه ای ساده میان دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرایط قبل از انقلاب می توان شاخص های مهمی چون استقلال و آزادی و امنیت را جزیی از دستاوردهای انقلاب برشمرد.

امام جمعه موقت ورامین تلاش رسانه های مزدور برای تطهیر چهره طاغوت را تقبیح کرد و گفت: باید از دلبستگی به دیگران و بیگانگان دست برداریم، نباید فریب رسانه ها و تلاش مستکبران را خورد، چهره پهلوی آن قدر سیاه و کثیف است، که با هیچ آبی تطهیر نخواهد شد.

وی سپس از امام (ره) به عنوان حکیمی خردمند و عارفی الهی یاد کرد و گفت: مردم انقلابی با حمایت از راه امام راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنا کرد، شخصیت امام (ره) طی یک صد سال اخیر‬ در‬ جهان‬


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش غرب ومزدوران وابسته برای تطهیر رژیم طاغوت محکوم به شکست است

تلاش غرب ومزدوران وابسته برای تطهیر رژیم طاغوت محکوم به شکست است