مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-27اجتماعي

جنایت ترکیبی ضدانقلاب و بعثی ها علیه دانشجوی گیلانی


جوان دانشجوی گیلانی که در حین یک عملیات در منطقه پیرانشهر با اعضای گروهک تروریستی دمکرات کردستان درگیری شدیدی پیدا کرد و از ناحیه کمر مجروح شد و در 23 دی ماه سال 1365در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه توسط بعثی ها به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید سید محمد تقی مغیثی در سال 1342 در یک خانواده مومن و مذهبی در شهر فومن دیده به جهان گشود.

  وی دوران شیرین کودکی را در کنار خانواده در شهر فومن سپری کرد و از همان دوران کودکی علاقه فراوانی به کسب علم و دانش داشت و در بین خانواده و آشنایان در این زمینه زبانزد بود.

  او از سن هفت سالگی تحصیل در مقطع ابتدایی را آغاز کرد و سپس وارد مقطه راهنمایی شد و یکی از پس از دیگری مراحل تحصیلی را پشت سر گذاشت تا مدرک دیپلم مکانیک را دریافت کرد.

  آقا سید محمد قصه ما با توجه به اینکه علاقه زیادی به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر داشت با قبولی در کنکور سراسری توانست وارد دانشکده فنی مهندسی کاشان شده و در آنجا به ادامه تحصیل بپردازد.

  او کارهایش را برمبنای رضای الهی انجام می داد و اصلاً اهل ریا و ظاهر فریبی نبود و به شدت با اخلاق و مهربان بود و رفتار نیک ‎اش نسبت به پدر و مادر، سرمشق و الگوی خوبی برای سایراعضای خانواده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت ترکیبی ضدانقلاب و بعثی ها علیه دانشجوی گیلانی

جنایت ترکیبی ضدانقلاب و بعثی ها علیه دانشجوی گیلانی