مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-27سياسي

تأکید استاندار اصفهان به جذب نیروی متخصص در ادارات استان


راه اندازی حکمرانی عالمانه استان از مصوبات نشست شورای اداری استان قرار گرفته تا در ادامه مسیر از ظرفیت نخبگان در بخش های مختلف بهره مند شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست شورای اداری استان که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت جذب نیروی متخصص و کارآمد در دستگاه های اجرایی و ادارات استان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کمبود نیروی متخصص در پست های سازمانی باعث نارضایتی های مردم شده که ادامه این روند هر چند که از سالیان گذشته رقم خورده در شأن دولت نیست.

مرتضوی خواستار نگاه جدی رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به وضعیت جذب نیروی انسانی در ادارات استان شد و گفت: بعضاً دیده می شود که سهمیه جذب نیرو کمتر از میزان حقیقی و ابلاغ شده به ادارات است که با توجه به درصد قابل توجه پست های بلاتصدی در استان درخواست می کنیم در سهمیه جذب نیرو به سازمان های استان تجدیدنظر شود و ظرفیت جذب به صورت کامل در اختیار دستگاه ها قرار گیرد.

استاندار اصفهان در خصوص حضور نخبگان در حکمرانی استان، عنوان کرد: طرح خوبی با نگاه به تجربه گذشته به منظور حضور و مشارکت نخبگان در حکمرانی استان شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استاندار اصفهان به جذب نیروی متخصص در ادارات استان

تأکید استاندار اصفهان به جذب نیروی متخصص در ادارات استان