مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-27اقتصادي

امضا تفاهم نامه در راستای پویش «ایران سرسبز-ایران قوی»


در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش «ایران سرسبز-ایران قوی» رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش ایران سرسبز-ایران قوی رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر تبدیل کاشت و حفظ درخت به فرهنگ عمومی و بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردمی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها و دهیاری ها؛ تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به منظور حفظ، توسعه و بهره برداری بهینه از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز شهرها و روستاها امضا شد.

اهداف این تفاهم نامه عبارتست از: گسترش فرهنگ حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری در مناطق شهری و روستایی کشور، استفاده از پتانسیل تشکل های مردمی در راستای حفاظت و بهره برداری پایدار از منابع طبیعی و افزایش سرانه فضای سبز شهرها و روستاها، ایجاد اشتغال مولد و افزایش بهره وری از منابع آب وخاک در اراضی در اختیار شهرداری ها و دهیاری ها با هدف افزایش تولید محصولات باغی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم نامه در راستای پویش «ایران سرسبز-ایران قوی»

امضا تفاهم نامه در راستای پویش «ایران سرسبز-ایران قوی»