مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 23:152023-01-26اجتماعي

جنایات حزب بعث در مدارس و دانشگاه های عراق تدریس خواهد شد


معاون اول رییس پارلمان عراق وزارتخانه های آموزش و پرورش و آموزش عالی را مکلف کرد که ماده درسی جنایات حزب بعث را تدوین کنند و آن را در همه مقاطع تحصیلی تدریس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محسن المندلاوی معاون اول رییس پارلمان عراق امروز پنجشنبه دستور داد ماده درسی به نام جنایات حزب بعث در چارت درسی عراق تدوین و گنجانده شود.

در نامه المندولاوی آمده است، با توجه به اختیارات نظارتی بر عملکرد قوه مجریه که به پارلمان محول شده است، معاون اول رییس پارلمان دستور داده است که اقدامات لازم برای اجرای قانون شماره دو مؤسسه شهدا مصوب سال 2016 اجرایی شود.

  بر اساس این نامه، این ماده، وزارتخانه های آموزش و پرورش و آموزش عالی را مکلف می کند که ماده درسی جنایات حزب بعث را تدوین کنند و آن را در همه مقاطع تحصیلی تدریس کنند.

در همین ارتباط، کمیته چارچوب هماهنگی شیعیان عراق (الاطار التنسیقی)، درباره بازگشت بعثی ها به صحنه سیاسی کشور پس از انحلال سازمان بازخواست و عدالت که به سازمان ملی بعثی زدایی در عرف عراق معروف است، ابراز نگرانی کرد.

  حسن فدعم از سران چارچوب هماهنگی عراق می گوید که یکی از درخواست های نیروهای سیاسی اهل سنت در ائتلاف اداره الدوله انحلال کمیسیون بازخواست و عدالت در پارلمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات حزب بعث در مدارس و دانشگاه های عراق تدریس خواهد شد

جنایات حزب بعث در مدارس و دانشگاه های عراق تدریس خواهد شد