مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 17:002023-01-26سياسي

پیش بینی حضور 5 میلیونی زائر راهیان نور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سید قاسم قریشی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در حاشیه نشست فرماندهان راهیان نور استان ها که در آبادان برگزار شد، - فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه سال گذشته با وجود مشکلات کرونا حدود دو میلیون نفر در روز زائر در یادمان های دفاع مقدس حضور یافتند، گفت: پیش بینی ما حضور بیش از 5 میلیون زائر در اردو های راهیان نور امسال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سید قاسم قریشی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در حاشیه نشست فرماندهان راهیان نور استان ها که در آبادان برگزار شد، با بیان اینکه سال گذشته با وجود مشکلات کرونا حدود دو میلیون نفر روز زائر در مناطق یادمانی حضور یافتند، گفت: پیش بینی ما حضور بیش از 5 میلیون زائر به صورت روزانه در اردو های راهیان نور است.

وی افزود: با آغاز دوره اعزام راهیان نور نیاز به آمادگی هست و به همین علت فرماندهان راهیان نور استان ها برای هماهنگی در اعزام و پذیرش زائران مناطق جنگی برای ارائه خدمات بهتر در اسکان راهیان نور، ارائه خدمات فرهنگی و نیز ارائه سایر خدمات گرد هم آمده اند.

سردار قریشی با اشاره به امکانات استان خوزستان برای اسکان زوار راهیان نور بیان کرد: در استان خوزستان حدود 150 هزار تخت در اردوگاه های استان خوزستان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 5 میلیونی زائر راهیان نور

پیش بینی حضور 5 میلیونی زائر راهیان نور