مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-26اقتصادي

هشدار به کاهش نرخ باروری در ایران


مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به وضعیت تاسف بار کاهش نرخ باروری در ایران گفت: پشتوانه های محکمی در کشور برای افزایش جمعیت داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمداسماعیل اکبری ظهر امروز در دومین مجمع سلامت به تبیین موضوع جمعیت پرداخت و اظهار کرد: از بیش از 200 حکم قانون جمعیت، بیش از 100 حکم بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است که این مجموعه باید عملیاتی وارد میدان شود.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت اجتماعی نیز وزارت کشور وظیفه رصد امور و کارهای حاکمیتی را بر مبنای قانون دارد و تا آن را تبدیل به مولفه های واقعی برای تحرک مردم کند گفت: در قانون نیز به موضوع مردمی بودن مسئله جمعیت اشاره شده است.

رییس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به موضوع جوانی تاکید دارند و باید این موضوع مورد توجه باشد افزود: در کشور 10.

5 درصد جمعیت پیر داریم در حالی که باید6 درصد باشد.

وی با بیان اینکه پشتوانه های قدرتمندی در کشور برای جمعیت داریم که حق گذشتن را از آن نداریم گفت بر اساس نمای شماتیک 315 میلیون نفر می توانستیم در کشور داشته باشیم اما چه اتفاقی در کشور یا در جهان رخ داد که این مهم محقق نشده است، آیا در این زمینه به وظیفه خود عمل کرده ایم؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به کاهش نرخ باروری در ایران

هشدار به کاهش نرخ باروری در ایران