مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:112023-01-26فرهنگي

هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی برگزار می شود


سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری هفتمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان به میزبانی شهرستان جاجرم خبر داد.

- مسعود مرواری، سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از برگزاری هفتمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان به میزبانی شهرستان جاجرم خبر داد.

وی گفت: هفتمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان به منظور رشد و توسعه هنرهای نمایشی، ارتقاء سطح کیفی تئاتر استان و فراهم آوردن فرصتی برای بروز و ظهور استعداد های جوان و خلاق، شناسایی و تربیت نسل نو تئاتر استان برگزار می شود.

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش رقابتی، صحنه ای و خیابانی اجرا می شود، افزود: اخلاق و منش ایرانی اسلامی،ایثار اجتماعی،سبک زندگی روستایی وعشایری، دفاع مقدس، مدافع حرم وسلامت و تحکیم خانواده وفرزند آوری از محورهای این جشنواره است.

مرواری با بیان اینکه گروه های نمایشی تا پایان وقت اداری چهارم اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: بازبینی آثار نهم اسفند ماه و زمان برگزاری جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی برگزار می شود

هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی برگزار می شود