مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:212023-01-26سياسي

یکی از رسالت های مهم کانون مساجد، زنده کردن و احیای انسان هاست


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندان و این نسل باید دوری از استبداد و تک محوری و اطاعت کردن را تمرین کنند.

- ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندان و این نسل باید دوری از استبداد و تک محوری و اطاعت کردن را تمرین کنند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز پنج شنبه 6 بهمن ماه در همایش دهه هشتادی ها و نودی های کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم که با حضور مسئولین کشوری و استانی در تالار مرکزی شهر برگزار شد، گفت: اگر چه مدیر ستاد کانون های مساجد استان قم 4 ماه است سکان این مسئولیت را برعهده گرفته اند اما شاهد تحولات خوبی بوده ایم.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از موثرترین تشکل ها در رشد و تعالی نسل امروز است، چرا که دارای ظرفیت های بسیاری از جمله امکانات و فضای مساجد و بضاعتی که وجود دارد و حمایت هیئت امنا در محل و مسجد و همپوشانی با بسیج و سایر نهادها .

هستند.

حجت الاسلام ذوالنوری ادامه داد: محیطی که در اختیار نوجوانان در مساجد قرار دارد محیطی آماده برای فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی است و رویکرد بسیار مفیدی در جوان گرایی در کانون مساجد شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: اگر عزیزان جوان و نوجوان در بطن کار قرار بگیرند و به آنها شخصیت داده شود و از این ظرفیت ها بهره بگیریم رویکرد بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از رسالت های مهم کانون مساجد، زنده کردن و احیای انسان هاست

یکی از رسالت های مهم کانون مساجد، زنده کردن و احیای انسان هاست