مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:212023-01-26سياسي

زمان برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ابوذر یزد تغییر کرد


دبیر دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد با اشاره به تغییر زمان برگزاری اختتامیه این دوره جشنواره استانی، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است ویژه برنامه اختتامیه دومین دوره جشنواره ابوذر یزد و معرفی برترین های این رویداد فرهنگی و رسانه ای 16 بهمن ماه برگزار شود.

- ایسنا/یزد دبیر دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد با اشاره به تغییر زمان برگزاری اختتامیه این دوره جشنواره استانی، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است ویژه برنامه اختتامیه دومین دوره جشنواره ابوذر یزد و معرفی برترین های این رویداد فرهنگی و رسانه ای 16 بهمن ماه برگزار شود.

امیررضازاده امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور مسئولان استانی و همچنین تمام خبرنگاران و کنشگران رسانه ای و فرهنگی یزد در ویژه برنامه اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر، اظهار کرد: این رویداد یکی از تخصصی ترین جشنواره های رسانه ای استان یزد است که خوشبختانه امسال با مشارکت مطلوب اصحاب رسانه برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای اعلام فراخوان دومین جشنواره ابوذر در استان یزد تا آخرین روز مهلت ارسال آثار بالغ بر 390 اثر در قالب های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از بررسی اولیه در نهایت 235 اثر به مرحله داوری راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ابوذر یزد تغییر کرد

زمان برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ابوذر یزد تغییر کرد