مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-26حوادث

2220 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: با تلاش تکاوران انتظامی استان طی چند عملیات همزمان در جنوب استان، دو هزار و 220 کیلوگرم مواد افیونی کشف و چهار سوداگر مرگ دستگیر شدند.

- به گزارش، سردار محمد قنبری در تشریح جزییات این خبر، افزود: مأموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر و سراوان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ هایی از فعالیت اعضای باند مواد مخدر دست یافتند که اعضای این باند مسلح قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت شبانه از مناطق صعب العبور و از مخفیگاه خود به داخل کشور منتقل کنند.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط یگان های انتظامی، افزود: در 72 ساعت گذشته مأموران انتظامی پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در ارتفاعات این شهرستان ها را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده مأموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه و با آتش پر حجم یگان های عملیاتی پلیس، چهار سوداگر مرگ دستگیر، و در بازرسی از محل حضور و دپوی آنان در مناطق کوهستانی دو هزار و 220 کیلو گرم مواد افیونی شامل یک تن 667 کیلو از نوع تریاک و 553 کیلو گرم از نوع حشیش به همراه سه قبضه سلاح ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2220 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

2220 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد