مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:522023-01-26سياسي

دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از تمام ظرفیتها استفاده می کند


دولت از تمام ظرفیت های قانونی و منابع مالی مختلف برای تکمیل پروژه ها در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم استفاده خواهد کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت از تمام ظرفیت های قانونی و منابع مالی مختلف برای تکمیل پروژه ها در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم استفاده خواهد کرد.

محمدصادق معتمدیان 6 بهمن ماه در ادامه بیست و دومین سفر شهرستانی خود، در جمع مردم شهر کشاورز از توابع شاهین دژ با بیان اینکه سفرهای شهرستانی در جهت شناسایی ظرفیت و پتانسیل مناطق مختلف استان صورت می گیرد، افزود: با حضور میدانی و کار کارشناسی، تلاش می کنیم شاخص های توسعه یافتگی را در سطح استان ارتقاء دهیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین تاکید کرد: پروژه های عمرانی و خدماتی در دست اجرا باید با مشورت و در راستای مطالبات مردمی باشد تا مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و رضایت آنان را جلب کند.

وی گفت: هفته دولت امسال میزان اختصاص اعتبارات عمرانی با رشد 37 برابری نسبت به هفته دولت سال گذشته، به بیش از 6 هزار و 500 میلیارد ریال رسید که نشان از عزم دولت در تکمیل پروژه های عمرانی دارد.

استاندار به سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی نیز اشاره کرده و گفت: دستاورد این سفر بیش از 50 هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بوده که از این میزان، 30 هزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از تمام ظرفیتها استفاده می کند

دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از تمام ظرفیتها استفاده می کند