مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-26سياسي

معرفت و غیرت دینی و اطلاعات عمومی لازمه جهادتبیین است


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه جهاد تبیین برگرفته از جنگ شناختی است، گفت: افرادی که قرار است در این حوزه فعالیت کنند باید از سه مولفه معرفت دینی، - اطلاعات عمومی و غیرت دینی برخوردار باشند.

حجت الاسلام مسعود عالی در نخستین رویداد ایده پردازی جهت بیان کرد: امروز جریان حق به یک چالش در برابر جریان باطل قرار گرفته و دشمن از این فرصت پیش آمده استفاده می کند، لذا می طلبد در این راه روشنگری انجام شود تا جنگ شناختی تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفترنهاد رهبری در دانشگاه های فارس، او ادامه داد: در شرایط فعلی جریان باطل موجب شده جریان حق رشد کند و جایگاه جریان باطل مخدوش شود.

حجت الاسلام عالی، نبود فعالیت های فرهنگی وروشنگری را یک نقیصه دانست و افزود: اگر به موقع روشنگری و همچنین فعالیت های فرهنگی انجام نشود، دشمن در خانه مومنین رخنه خواهد کرد.

او همچنین با اشاره به فعالیت جهاد گران در عرصه جهاد تبیین گفت: فعالین این عرصه باید مبانی و مفاهیم علوم معارف را متناسب با نیاز جامعه مطرح کنند تا کارامدی موضوع احساس شود.

این استاد دانشگاه یکی از ابزارهای دشمن را رسانه دانست وگفت: در جنگ نرم آنان به گونه ای اطلاعات غیر واقعی را در جامعه هدف اطلاع رسانی می کند که شناسایی واقعیت ها وغیر واقعیت ها دشوار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفت و غیرت دینی و اطلاعات عمومی لازمه جهادتبیین است

معرفت و غیرت دینی و اطلاعات عمومی لازمه جهادتبیین است