مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-26سياسي

یکی از مهمترین خرمشهرها ذهن جوانان است


فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تسخیر اذهان جوانان در فضای مجازی، مطرح کرد: یکی از مهمترین خرمشهرها ذهن جوانان است که توسط دشمن تسخیر شده و ما اقدامی برای آزادسازی آن نداشتیم.

- سرهنگ علی اصغر فارسی پنجشنبه 6 بهمن ماه در نخستین مجمع فعالان مجازی بسیج شهرستان ملایر، فضای مجازی را یکی از دغدغه های بزرگ نظام جمهوری اسلامی دانست و بر همکاری با پلیس فتا در این زمینه تاکید کرد.

وی با گریزی به آیات قرآن مبنی بر اهمیت جهاد و عدم تبعیت از کافران اظهار کرد: جهاد عملی است که در برابر خنثی سازی نقشه های دشمن انجام می شود پس شما فعالان فضای مجازی در این فضا جهادگر محسوب می شوید.

فارسی با بیان اینکه اگر در این فضا اتفاقی برای فعالان فضای مجازی بیفتد شهید محسوب می شوند، افزود: جهاد ما باید متناظر با نقشه دشمن باشد پس با توجه به اینکه در حال حاضر دشمن از ابزار رسانه ای استفاده می کند ما هم باید برای خنثی سازی این اقدامات از ابزارهای رسانه ای استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته بیشتر اقدامات دشمن جنبه فرهنگی داشت که متاسفانه از طرف مسئولان احساس خطری نبود اما امروز با توجه به جنگ ترکیبی، اقدمات رسانه ای دشمن جنبه امنیتی پیدا کرده و از حالت فرهنگی خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مهمترین خرمشهرها ذهن جوانان است

یکی از مهمترین خرمشهرها ذهن جوانان است