مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-26دانش

تکریم دانشجویان، یک ضرورت راهبردی است / کرسی های آزاداندیشی باید تقویت شوند


معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: ایجاد بسترهای مشارکتی برای دانشجویان، تکریم جوانان و تسهیل برنامه تشکل ها، سه مؤلفه ای است که باید مورد توجه فعالیت های فرهنگی در محیط دانشگاهی قرارگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پنجاه و هشتمین اجلاس معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های کشور در تالار همایش های هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در این همایش گفت: راهبرد تشکیل این همایش سه روزه آن است که این نشست ها، مدخلی برای فرهنگ سازی و گره گشایی از برخی چالش های موجود در دانشگاه ها باشد.

این یک ضرورت قطعی است و ریشه های آن هم در بیانیه گام دوم انقلاب به روشنی مشهود است.

وی تأکید کرد: مبانی مهم و سرفصل های روشنی از مظاهر زیبا و درخشنده انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم گنجانده شده و به موازات تأکید بر ضرورت استفاده از جوانان، حتی نقاط ضعف ها و کاستی ها را هم روشن کرده است.

این سند راهبردی، واقع بینانه، امیدبخش و روشنگرانه است و در آن، نهادهای علمی کشور به عنوان مهم ترین پیشران توسعه کشور مطرح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم دانشجویان، یک ضرورت راهبردی است / کرسی های آزاداندیشی باید تقویت شوند

تکریم دانشجویان، یک ضرورت راهبردی است / کرسی های آزاداندیشی باید تقویت شوند