مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-26سياسي

بختیاری: سامانه مدیریت «شفافیت» مصارف زکات در کمیته امداد به بهره برداری می رسد


رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شفافیت را برای این نهاد بسیار با اهمیت خواند و گفت: شفافیت جزو برنامه های قطعی ما است، برای آن سامانه ای به نام سامانه مدیریت شفافیت منابع و مصارف زکات طراحی شده و نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در شورای عالی زکات استان کرمان با بیان اینکه زکات از واجبات دین بوده و همواره در کنار نماز آمده است، قانون زکات را مصوب مجلس شورای اسلامی دانست و اظهار داشت: آیین نامه آن متاسفانه به تعویق افتاد اما ما آن را تقریبا تکمیل کردیم.

 رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شفافیت را برای این نهاد بسیار با اهمیت خواند و ابراز داشت:  شفافیت جزو برنامه های قطعی ما است، برای آن سامانه ای به نام سامانه مدیریت شفافیت منابع و مصارف زکات طراحی شده که ان شاءالله تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

 وی با تاکید بر اینکه آن طور که باید وارد مسأله زکات نشده ایم و به آن نپرداخته ایم، عنوان کرد: زکات بسیار با اهمیت است، طهارت مال است و اگر به درستی انجام نشود، طهارت روح اتفاق نمی افتد .

 بختیاری با تأکید بر اینکه اگر همه زکات بدهند، ده هزار میلیارد تومان جمع آوری می شود که با آن کارهای بزرگی می توان انجام داد، گفت: مجموعه استان و در راس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیاری: سامانه مدیریت «شفافیت» مصارف زکات در کمیته امداد به بهره برداری می رسد

بختیاری: سامانه مدیریت «شفافیت» مصارف زکات در کمیته امداد به بهره برداری می رسد