مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 01:502023-01-25ورزشي

مربی کره ای تیم ملی تیروکمان دست بردار نیست/ اردو پشت اردو، اینبار تهران!


چهارمین اردوی تیم ملی تیروکمان ایران زیر نظر سرمربی کره ای با حضور 16 کماندار زن و مرد از هشتم بهمن در تهران به مدت 20 روز برگزار می شود.

- مربی کره ای تیم ملی تیروکمان دست بردار نیست/ اردو پشت اردو، اینبار تهران! چهارمین اردوی تیم ملی تیروکمان ایران زیر نظر سرمربی کره ای با حضور 16 کماندار زن و مرد از هشتم بهمن در تهران به مدت 20 روز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از انعقاد قرارداد فدراسیون تیراندازی با کمان با هونگ سونگ هو کره ای که در فاز اولیه به صورت 6 ماهه بوده و در صورت توافق دو طرف این قرارداد تا پایان المپیک 2024 پاریس تمدید خواهد شد، هو از اول مهر هدایت تیم ملی جوانان و بزرگسالان ایران را برعهده گرفته است.

پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران و مشخص شدن نفرات برتر و فراخوانده شدن آن ها به اردوی تیم ملی کامپوند، نوبت به تیم ملی جوانان رسید تا زیر نظر سرمربی کره ای شاهد تشکیل اولین تیم ملی باشیم که به نوعی آینده تیروکمان ایران به شمار می روند.

چهارمین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان از شنبه هشتم بهمن ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت؛ پیش از این نیز سومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران از هجدهم دی در جزیره کیش آغاز شد و تا سوم بهمن ادامه یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی کره ای تیم ملی تیروکمان دست بردار نیست/ اردو پشت اردو، اینبار تهران!

مربی کره ای تیم ملی تیروکمان دست بردار نیست/ اردو پشت اردو، اینبار تهران!