مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 22:402023-01-25سياسي

حماسه ششم بهمن آمل نماد هوشمندی ملت ایران است/ سپاه در کنار مردم قَد کشید


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مردم آمل و مازندران در حماسه ششم بهمن بساط فتنه گران را برچیدند، گفت: حماسه ششم بهمن مظهر و نماد هوشمندی ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) با اشاره به اینکه باید حماسه ششم بهمن آمل مستند سازی شود، گفت: عقبه استان مازندران در طول تاریخ قابل قبول و دینی است و همواره نسبت به ائمه اطهار (ع) توجه ویژه ای داشتند.

وی به نقش آفرینی مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و افزود: هوشمندی ملت ایران از برجستگی های این کشور و حماسه ششم بهمن مظهر و نماد هوشمندی ملت ایران است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه همه ملت ایران در از بین بردن رژیم فاسد و ظالم نقش داشتند، یادآور شد: بعد از انقلاب دشمن سعی کرد با به راه انداختن جنگ های داخلی و سپس جنگ تحمیلی به اهداف و نقشه های خود برسد، اما همه اقوام و مذاهب پای دین و انقلاب ایستادند و از آن دفاع کردند.

سردار معروفی با تصریح بر اینکه در جریان بزرگ 6 بهمن آمل  ملت ایران در مقابل کمونیست ها و محاربین ایستادند، گفت: آن ها تصور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ششم بهمن آمل نماد هوشمندی ملت ایران است/ سپاه در کنار مردم قَد کشید

حماسه ششم بهمن آمل نماد هوشمندی ملت ایران است/ سپاه در کنار مردم قَد کشید