مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-25سياسي

اجرای طرح هادی برای 2 شهر تازه تاسیس شده سراب حمام و برخوردار


2 طرح نیز در مورد ملاک عمل قرار دادن طرح هادی روستایی 2 شهر تازه تاسیس شده سراب حمام و برخوردار شهرستان های پلدختر و دلفان بود که مورد موافقت قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز با چند دستور کار مختلف پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: یک مورد دستور طرح دانه بندی شن و ماسه در شهرستان کوهدشت بود که با گزارشی که دستگاه تخصصی ذیربط ارائه داد، مشکلی نداشته و تصویب شد.

استاندار لرستان، با اشاره به تصویب طرح تولید انواع جعبه و محفظه بسته بندی در استان، افزود: 2 طرح نیز در مورد ملاک عمل قرار دادن طرح هادی روستایی 2 شهر تازه تاسیس شده سراب حمام و برخوردار شهرستان های پلدختر و دلفان بود که مورد موافقت قرار گرفت.

زیویار بیان داشت: یک مورد عدم موافقت داشتیم که در مورد ایجاد طرح نیروگاه خورشیدی بود و به دلیل کافی نبودن مستندات و عدم تمدید پروانه لازم به جلسه بعدی موکول شد.

وی، تمدید حق استفاده و مستحدثات مربوط به مرکز تحقیقات جهادکشاورزی را دیگر دستور کار جلسه امروز عنوان و تصریح کرد: این ساختمان بیش از 10 سال است که در اختیار ستاد مبارزه با موادمخدر بوده و که همکاران مرکز تحقیقات انتظار داشتند از بخشی از زمین ها استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی برای 2 شهر تازه تاسیس شده سراب حمام و برخوردار

اجرای طرح هادی برای 2 شهر تازه تاسیس شده سراب حمام و برخوردار