مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-25حوادث

باند بزرگ سارقان اماکن دولتی در بیرجند متلاشی شد


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند بزرگ سارقان اماکن دولتی و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: با تلاش کارکنان انتظامی بیش از 70 درصد سرقت ها کشف شده است.

-   سرهنگ حسن شجاعی نسب، امروز چهارشنبه 5 بهمن در نشست خبری با موضوع انهدام باند بزرگ سارقان اماکن دولتی و کشف اموال مسروقه، اظهار کرد: همکاران ما در پلیس آگاهی و با همکاری و حمایت مراجع قضایی 3 نفر سارق را دستگیر کرده و اموال سرقت شده را کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: سرقت های انجام شده بیشتر از سازمان های خدمات رسان مختلف در حوزه شهری و برون شهری بوده که اقلام وتجهیزات آنان به سرقت رفته است که در این خصوص ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی باند 3 نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از 30 میلیارد ریال بوده است؛ خاطرنشان کرد: ارزش اموال کشف شده سرقتی نیز از ابتدای سال بیش از 580 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر سرقت ها در استان سرقت های خرد بوده است، یادآور شد: در این راستا با تلاش همکاران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شده ایم بیش از 70 درصد سرقت ها را کشف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند بزرگ سارقان اماکن دولتی در بیرجند متلاشی شد

باند بزرگ سارقان اماکن دولتی در بیرجند متلاشی شد