مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-25سياسي

برنامه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان تبیین می شود


ویژه برنامه «باور ایران» همزمان با چهارمین سال انتشار بیانیه گام دوم انقلاب، طی روزهای ششم و هفتم بهمن توسط فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

- ویژه برنامه باور ایران همزمان با چهارمین سال انتشار بیانیه گام دوم انقلاب، طی روزهای ششم و هفتم بهمن توسط فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با چهارمین سال انتشار بیانیه گام دوم انقلاب، ویژه برنامه باور ایران برای توانمندسازی و امیدآفرینی نوجوانان طی روزهای ششم و هفتم بهمن سال جاری در منطقه 14 تهران اجرا می شود.

یوسف بالو سرپرست فرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگسرای اخلاق با اعلام این خبر گفت: در شرایطی که جبهه دشمنان، افکار پاک نوجوانان را محل نزاع حق و باطل قرار داده است و تمامی توان مالی و امکاناتی خود را معطوف به فضای مجازی کرده، فرهنگسرای اخلاق تلاش دارد تا با برپایی برنامه ای متنوع و پیوسته برای نوجوانان، آنها را با محتوای بیانیه گام دوم آشنا ساخته و بستری برای نقش شناسی آنها در آینده انقلاب فراهم کند.

وی، سوق دادن نوجوانان به شناخت نقش و جایگاه خود در نظام انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه مسئله شناسی در نوجوانان، تقویت روحیه معنویت و اخلاق و افزایش روحیه امید و خود باوری را از جمله اهداف برنامه باور ایران بر شمرد که با مشارکت اتحادیه انجمن های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان تبیین می شود

برنامه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان تبیین می شود