مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-25پزشكي

رفع موانع توسعه سلامت دیجیتال با 7 فناوری کارآمد


معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد 7 فناوری کارآمد می تواند موانع پیش روی توسعه سلامت دیجیتال را مرتفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، سلامت دیجیتال را یکی از راه های توسعه نظام بهداشت و درمان و تسهیل کننده دسترسی های عمومی به خدمات درمانی می دانند و کارآفرینان در تلاشند تا با نوآوری های خود این هدف را محقق کنند.

استارت اپ ها و شرکت های دانش بنیان که بازیگران اصلی زیست فناوری و نوآوری سلامت دیجیتال در کشور محسوب می شوند و با توسعه خدمات و محصولات خلاقیت محور و نوآورانه خود توانسته اند گام های مثبتی برای توسعه سلامت دیجیتال در کشور بردارند و مخاطبان خود را که شهروندان و بیماران ، ارائه دهندگان خدمات سلامت و محیط های آموزشی هستند را از این خدمات بهره مند کنند.

توسعه این نظام درمانی که رویکردی نوین به درمان بیماری ها دارد؛ می تواند مخاطبان را از مزایایی چون تشکیل پرونده الکترونیک و به تبع آن دسترسی آسان و همه جانبه به اطلاعات بیمار و بیماری ، مراقبت مداوم از بیماران ، تامین داده های کاربردی و حیاتی برای پژوهشگران و محققان و تسهیل دسترسی ها به دارو و درمان بهره مند کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع توسعه سلامت دیجیتال با 7 فناوری کارآمد

رفع موانع توسعه سلامت دیجیتال با 7 فناوری کارآمد