مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-25اقتصادي

9 هزار بیمار خاص در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند


مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه بیش از 9 هزار بیمار خاص در گیلان تحت پوشش این بیمه هستند، گفت: حمایت از افراد نیازمند و ساکنان مناطق کم برخوردار در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی ناصحی ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به عملکرد این نهاد در سطح استان گیلان اظهار کرد: توسعه رویکرد سلامت نگری و اولویت بخشی به خدمات پیشگیری در راستای ارتقای سلامت بیمه شدگان و حمایت از بیماران مزمن و صعب العلاج رویکرد بیمه سلامت است.

وی با اشاره به رتبه نخست گیلان در پرداخت هزینه بیماران صعب العلاج بیان کرد: از آبان ماه امسال تاکنون تاکنون، هزینه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی به حدود 150 نفر بیمه شده سلامت در گیلان پرداخت شده است.

ناصحی با بیان اینکه بیش از 9 هزار بیمار خاص و صعب العلاج در گیلان تحت حمایت هستند، افزود: توجه ویژه به پوشش افراد نیازمند و ساکنان حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار در دستور کار است.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به جمعیت بیماران خاص تحت پوشش این بیمه در گیلان گفت: 9 هزار و 153 بیمار در این استان تحت پوشش صندوق حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج قرار گرفته اند.

وی عنوان کرد: هزینه های مازاد بر پوشش بیمه پایه و تکمیلی برای تمام 107 نوع بیماری به افراد تحت پوشش هر نوع بیمه پایه اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار بیمار خاص در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

9 هزار بیمار خاص در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند