مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-25سياسي

کنگره زنان تاثیرگذار ،گامی موثر در جهت غلبه بر هژمونی زن غربی


اجلاسیه زنان تاثیرگذار به یک حرکت اجماعی درجهت ساخت الگوی جدید زن، مبتنی بر مولفه های اصیل انسانی و به دور از نگاه های لذت جویانه و انحرافی به سبک زندگی زنان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ محمدحسن جعفرزاده: در چند روز اخیر ایران عزیز میزبان زنان تاثیرگذار از 5 قاره جهان بود که بانوان موفقی در سطوح بالای دولتی تا روسای نهادها و اتحادیه های زنان و فعالان بین المللی این حوزه را شامل می شد.

اهمیت برگزاری کنگره زنان تاثیرگذار در شرایط فعلی از آن جهت مهم است که در آذر ماه امسال کشورهای غربی به بهانه اغتشاشات چندماه اخیر و فضاسازی سنگین رسانه ای، توانستند آرای لازم برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را به دست آورند تا به گمان خود جمهوری اسلامی ایران را از نقش آفرینی در نظام معادلات جهانی حوزه زنان خارج کنند.

کمیسیون مقام زن، نهاد قدیمی سازمان ملل محسوب می شود که یکی از اولین وظایف آن کمک به تهیه پیش نویس اعلامیه جهانی حقوق بشر بود و بعدها هم با طراحی آموزش ها و دستورالعمل هایی مبتنی بر مفاهیم و ارزش های غربی حقوق زن، یکی از اصلی ترین نهادهای بین المللی در ایجاد و اشاعه فرهنگ فاجعه آمیز زن غربی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره زنان تاثیرگذار ،گامی موثر در جهت غلبه بر هژمونی زن غربی

کنگره زنان تاثیرگذار ،گامی موثر در جهت غلبه بر هژمونی زن غربی