مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-25اجتماعي

بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار از روستاهای دنا+ تصاویر و فیلم


بازدید میدانی فرماندار دنا به همراه مدیرکل مدیریت ستاد بحران استان از روستاهای شهرستان دنا جهت تخصیص اعتبار برای این روستاها صورت گرفت.

-      به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، بازدید میدانی فرماندار دنا به همراه مدیرکل مدیریت ستاد بحران استان ،مدیر بنیاد مسکن دنا،مدیر شبکه توزیع نیروی برق،معاون جهاد کشاورزی دنا از روستاهای شهرستان دنا جهت تخصیص اعتبار برای این روستاها صورت گرفت.

  فرماندار دنا در حاشیه بازدید از روستای های حومه بهرام بیگی گفت: بر این باوریم مردم این روستاها بدون اغماض شایسته خدمت بوده و هستند و باید با همه توان تلاش نمود در خواست های عمومی را پاسخ دهیم.

درخشان زاده در ادامه خاطرنشان کرد و گفت: در روستاهای میرزاقلی بهرام بیگی و سمندی بهرام بیگی،ده شیخ و حمید آباد خدمات قابل توجهی انجام گرفته است که با توجه به پیش بینی های اولیه در بازدید های گذشته مسؤولین به این مناطق درخواست های عمومی داشته اند که امروز بر اساس نیازها با دعوت از مدیرکل مدیریت بحران از نزدیک مشکلات را بررسی می گردد.

فرماندار دنا با تقدیر تشکر از مدیرکل بحران گفت:در هر موقع که در این شهرستان حوادثی پیش می آمد تیم ستاد بحران با هماهنگی ستاد بحران در کنار مردم بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار از روستاهای دنا+ تصاویر و فیلم

بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار از روستاهای دنا+ تصاویر و فیلم