مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-25اجتماعي

ماندگاری هوای سرد در مناطق شمالی هرمزگان


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشترین بارش های این سامانه در مناطق دریایی است و احتمال تقویت نقطه ای فعالیت سامانه نیز وجود دارد.

- مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شب گذشته حاجی آباد با 5 درجه سانتیگراد سردترین شهرستان هرمزگان بود، افزود: از امروز چهارشنبه 5 بهمن تا جمعه ناپایداری های جوی و دریایی در استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت با ماندگاری هوای سرد در مناطق شمالی استان، افزایش نسبی دمای کمینه در سایر نقاط استان پیش بینی می شود و اوایل هفته آینده نیز کاهش دمای کمینه انتظار است، تصریح کرد: امروز با فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان رگبار باران، رعد و برق، افزایش لحظه ای سرعت باد و گاه تگرگ پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: فعالیت این سامانه بارشی بیشتر در مناطق غربی و مرکزی استان، خلیج فارس و تنگه هرمز، سواحل و جزایر، ارتفاعات و برخی مناطق شرقی و شمالی استان است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش های این سامانه در مناطق دریایی است و احتمال تقویت نقطه ای فعالیت سامانه نیز وجود دارد، اضافه کرد: به شهروندان توصیه کرد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری هوای سرد در مناطق شمالی هرمزگان

ماندگاری هوای سرد در مناطق شمالی هرمزگان