مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-25سياسي

حماسه 6 بهمن آمل مظهر هوشمندی ملت است/ سپاه جان فدای ملت


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین حماسه بزرگ ششم بهمن آمل را مظهر هوشمندی ملت بزرگ ایران اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین معروفی پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) اظهار داشت: خوشبختانه عقبه استان مازندران در طول تاریخ قابل قبول و دینی است و همواره نسبت به ائمه اطهار (ع) توجه ویژه ای داشتند.

وی با اشاره به نقش آفرینی مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم آن را نشان دهنده عقبه ارزشمند مردم استان دانست و گفت: حماسه ششم بهمن آمل باید مستند سازی شود زیرا شهدای ما مظهر قدرت و مرکز ثقل وحدت هستند.

وی با عنوان اینکه شهیدان برای بقای دین الهی و مدل سازی انقلاب و حفظ تمامیت ارضی جان خود را تقدیم کردند، گفت: هوشمندی ملت ایران از برجستگی ها بوده و حماسه ششم بهمن مظهر هوشمندی ملت ایران است.

سردار معروفی با اظهار اینکه حقیقت حوادث اخیر چیز دیگری است و باید بیان شود، گفت: حقیقت انقلاب را در حوادث مختلف از جمله 22 بهمن به نظاره خواهیم نشست.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اظهار اینکه همه ملت ایران در از بین بردن رژیم فاسد و ظالم نقش داشتند، گفت: بعد از انقلاب دشمن سعی کرد با به راه انداختن جنگ های داخلی و سپس جنگ تحمیلی به اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 6 بهمن آمل مظهر هوشمندی ملت است/ سپاه جان فدای ملت

حماسه 6 بهمن آمل مظهر هوشمندی ملت است/ سپاه جان فدای ملت