مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-25اقتصادي

جمع آوری هوشمند پسماندهای خشک در مشهد با مشارکت فناوران


رییس اداره آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از اجرای طرح هوشمندسازی جمع آوری پسماندهای خشک در این شهر خبر داد.

- رییس اداره آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از اجرای طرح هوشمندسازی جمع آوری پسماندهای خشک در این شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد عابدینی طرقبه در نشست عمومی کارگروه مدیریت پسماند با موضوع تفکیک از مبدا پسماندهای عادی که امروز به صورت آنلاین در فرهنگستان علوم برگزار شد، افزود: کلانشهر مشهد با وسعتی معادل 328 کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود 3 میلیون و 170 هزار نفر سالانه پذیرای 25 میلیون زائر است.

وی میزان تولید پسماند خانگی در شهر مشهد در 6 ماهه اول 1401 را روزانه معادل 2046 تن ذکر و اظهار کرد: این میزان در ایام خاص و مناسبت های مذهبی افزایش چشمگیری می یابد.

عابدینی طرقبه، کل زباله های شهر مشهد بر اساس آمار میانگین روزانه 8 ماهه سال 1401 را 2059 تن عنوان کرد که از این میزان 240 تن تفکیک از مبدا است.

رییس اداره آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد، یادآور شد: ما در سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد پس از انجام مطالعات و بررسی های متعدد، با هدف حفظ محیط زیست، بهداشت و سلامت جامعه، توسعه پایدار، بازگشت سرمایه های ملی و کاهش مصرف ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری هوشمند پسماندهای خشک در مشهد با مشارکت فناوران

جمع آوری هوشمند پسماندهای خشک در مشهد با مشارکت فناوران