مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-25سياسي

رفع مسائل زندانیان زنجانی با بررسی وضعیت پرونده توسط قضات


رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر ضرورت توجه قضات به زندان و امور زندانیان، گفت: قضات با بررسی وضعیت پرونده زندانیان و مشکلات زندان، - ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر ضرورت توجه قضات به زندان و امور زندانیان، گفت: قضات با بررسی وضعیت پرونده زندانیان و مشکلات زندان، نسبت به رفع و یا کاهش مسائل آنها اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیش از ظهر امروز (5 بهمن ماه) در جلسه ماده 27 ساماندهی امور زندانیان استان زنجان، اظهار کرد: قضات نسبت به بررسی وضعیت پرونده ها، رفع مشکلات زندان و امور زندانیان توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه در همه سازمان های تابعه با جدیت و براساس برنامه زمان بندی شده در دستور کار قرار گیرد.

رییس شورای قضایی استان، انجام دادرسی الکترونیکی محاکم با زندانیان در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه را یک اقدام بسیار خوب و ارزشمند عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده بین دادگستری و امور زندان ها خوشبختانه انجام دادرسی الکترونیکی با جدیت و در شرایط خوبی در حال انجام است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته در ایام الله دهه فجر امسال نیز برنامه بازدید مسئولان قضایی و قضات استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مسائل زندانیان زنجانی با بررسی وضعیت پرونده توسط قضات

رفع مسائل زندانیان زنجانی با بررسی وضعیت پرونده توسط قضات