مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-25بين الملل

اهداف پیدا و پنهان سفر ناگهانی نتانیاهو به اردن


سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی، به بررسی اهداف پیدا و پنهان سفر ناگهانی روز گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امان و دیدار او با شاه اردن پس از گذشت پنج سال در فضایی پر از تنش پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز گذشته در نخستین سفر خارجی خود به اردن سفر کرد و با عبدالله دوم، شاه این کشور در امان دیدار و گفت وگو کرد.

در حالی که انتظار می رفت نخستین سفر او به مقصد امارات یا آمریکا باشد.

سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی به اهداف و انگیزه های اصلی این سفر اشاره کرد و این سوال را طرح کرد که چرا نتانیاهو به عنوان نخستین سفر خارجی، امان را به عنوان مقصد انتخاب کرد نه آمریکا یا امارات.

اهداف سری او از این سفر چه بود؟ وی در مقدمه این یادداشت نوشت: ما باور نداریم که سفر ناگهانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی  به امان و دیدار او با عبدالله دوم، برای افکار عمومی اردن که این روزها به دلیل تعرض های ایتمار بن گویر وزیر امنیت قومی   اسراییل به مسجد الاقصی، تشدید اعدام کودکان و جوانان فلسطینی به ضرب گلوله سربازان اسراییلی و اهانت به غسان المجالی سفیر اردن از سوی یک سرجوخه در نیروهای امنیتی اسراییل و ممانعت از ورود او به مسجدالاقصی و ادای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف پیدا و پنهان سفر ناگهانی نتانیاهو به اردن

اهداف پیدا و پنهان سفر ناگهانی نتانیاهو به اردن