مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-25سياسي

نیروهای اطلاعاتی سپاه توطئه های دشمنان را خنثی می کنند


دشمنان همواره از فعالیت های سپاه و نیروهای اطلاعاتی سپاه ناراحت هستند زیرا پیچیده ترین توطئه ها مانند جنگ ترکیبی اخیر دشمنان را با شکست مواجه می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در نشست خبری که صبح امروز برای تشریح برنامه های یادواره چهلمین سالگرد شهادت شهید سرلشکر پاسدار حسن باقری و شهدای اطلاعات سپاه پاسداران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین برای اینکه ادامه دهنده راه شهدا باشند باید سیره بزرگان دفاع مقدس را بیاموزند.

لذا با پیشنهاد دانشجویان مقرر شد این دانشگاه میزبان یادواره سالگرد شهادت حسن باقری باشد.

دشمنان همواره از فعالیت های سپاه و نیروهای اطلاعاتی سپاه ناراحت هستند زیرا توطئه های پیچیده آنها را در گام اول انقلاب شناسایی و خنثی می کند و پیچیده ترین توطئه های اخیر مانند جنگ ترکیبی دشمنان را با شکست مواجه می سازد.

وی افزود: تشکیل لشکر جهانی مستضعفین آن هم با محوریت مکتب شهید سلیمانی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است؛ هر کدام از 2300 دانشجوی این دانشگاه یک روز را به نیابت از شهید باقری روزه گرفتند و از سوی دیگر دانشجویان این دانشگاه 600 اثر فاخر در رابطه با شهدای اطلاعات عملیات سپاه تولید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای اطلاعاتی سپاه توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

نیروهای اطلاعاتی سپاه توطئه های دشمنان را خنثی می کنند