مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25سياسي

2400 میلیارد تومان به نیازمندان کشور کمک شده است


معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کشور گفت: 2 هزار و 400 میلیارد تومان در قالب طرح اکرام ایتام به نیازمندان کشور کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله آسوده صبح چهارشنبه در همایش زکات ایلام اظهار کرد: بر اساس روایات اسلامی و قرآنی در اموال همه ما حقی معلوم برای زکات و کمک به فقرا وجود دارد که باید آن را ادا کنیم.

وی تصریح کرد: در بازدیدهایی که از خانواده های مددجو در ایلام داشتیم شاهد اجرای طرح های اشتغالزایی دامداری از محل زکات دام بودیم که این موارد باید الگویی برای دیگر استان های کشور باشد.

آسوده افزود: همه بزرگان دین و مسئولان نظام تأکید دارند که در صورت پرداخت زکات، فقر از کشور ریشه کن می شود و ما وظیفه داریم موانع این مسیر را برداریم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد عنوان کرد: از جمله موارد تبلیغ زکات این است که مودیان زکات حس خوب زکات دادن را به دیگران منتقل و اطرافیان را تشویق به این امر کنند.

وی تصریح کرد: از مبلغین دینی و مبلغان زکات هم انتظار داریم که برکات فراوان و زیبایی های این فریضه دینی را برای مردم تبیین و به مردم این آگاهی را بدهند که پرداخت زکات پیشرفت کشور و محرومیت زدایی را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 میلیارد تومان به نیازمندان کشور کمک شده است

2400 میلیارد تومان به نیازمندان کشور کمک شده است