مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-25حوادث

کالیفرنیا در شوکِ 3 تیراندازی خونین ظرف 8 روز


تیراندازی خونین روز دوشنبه (23 ژانویه) در شهر ساحلی «هف مون بی»، سومین تیراندازی مرگبار طی هشت روز گذشته در کالیفرنیای آمریکا بود.

- دستگیری ضارب کشتار روز 23 ژانویه در جنوب سانفرانسیسکو که خود را تسلیم پلیس کرد/عکس: سی بی اس تیراندازی خونین روز دوشنبه (23 ژانویه) در شهر ساحلی هف مون بی ، سومین تیراندازی مرگبار طی هشت روز گذشته در کالیفرنیای آمریکا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر شنبه نیز در لس آنجلس یک مرد 72 ساله 11 نفر را به ضرب گلوله کشت و 9 نفر دیگر را زخمی کرد و هفته گذشته هم در تیراندازی که به روش اعدام های کارتل های موادمخدر توصیف شده، شش عضو از چهار نسل یک خانواده کنار هم کشته شدند.

پس از آن که روز دوشنبه یک مرد 66 ساله در جریان کینه توزی با همکاران سابق خود هفت نفر را در جنوب سانفرانسیسکو کشت، بحث و نگرانی پیرامون راه های پیشگیری از کشتار با اسلحه در این ایالت در کرانه غربی آمریکا دوباره بالا گرفته است.

این سه حمله مسلحانه که مجموعا 24 کشته داشته، یک بار دیگر بحث قوانین مالکیت سلاح را در آمریکا و به ویژه کالیفرنیا داغ کرده است.

آن طور که رسانه های آمریکا گزارش می کنند ژائو چونل، 66 ساله که روز دوشنبه هفت همکار سابق خود که اکثرا چینی تبار بودند را کشت، سلاح خود را به طور قانونی خریداری کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالیفرنیا در شوکِ 3 تیراندازی خونین ظرف 8 روز

کالیفرنیا در شوکِ 3 تیراندازی خونین ظرف 8 روز